ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
دو روزه که آسانسورهای مجتمع خاموش است .
امروز، سه شنبه 28-11-93 ، پیمانکار آسانسورها در مجتمع حاضر شدند.
با ایشان مفصل صحبت شد. بیان داشتند تا زمانی که آسانسورها تحویل نشود نمی توان از آنها استفاده نمود.
از 8 آسانسور، 5 تا کامل شده است. مقداری کار جزیی داشت که مقرر گردید در دو روز آینده تکمیل شود.
و لذا در اواسط هفته آینده،
این 5 آسانسور تحویل پیمانکار مجتمع میشود و ایشان هم تحویل شرکت تعاونی داده و شرکت تعاونی نیز تحویل هیات مدیره خواهند داد.
اگر این تحولات انجام گیرد، آسانسورها توسط هیات مدیره بیمه شده و قرارداد نگهداری از آنها توسط هیات مدیره با شرکت سازنده منعقد خواهد شد.
در غیر اینصورت، مسئولیت با دیگران خواهد بود.
طی استعلام به عمل امده، برای نگهداری از هر آسانسور، ماهیانه 2000000 ریال باید هزینه نمود. لذا برای 8 آسانسور ماهیانه 16000000 ریال و برای یکسال 192000000ریال هزینه نگهداری آسانسورها خواهد شد.
به این ترتیب سهم نگهداری از آسانسورها در شارژ برای هر خانواده، حدود 80000 ریال ماهیانه می باشد.
در مورد بیمه آسانسورها نیز به زودی اطلاعات بیشتر داده میشود.
برای تایید استاندارد 5 آسانسور از فردا اقدام میشود.
تکمیل 3 آسانسور دیگر نیز در طول هفته آینده در دستور کار قرار خواهد گرفت. تکمیل نهایی آنها احتمالا 2 ماه و بیشتر زمان خواهد برد.
خیر جناب مصلحی
بنده حدود 10 میلیون بدهکار هستم و تا وقتی واحدم تکمیل نشود پرداخت نخواهم کرد. در ضمن توجه کنید گفتم هزینه راه اندازی اسانسور ولی جنابعالی فرمودید هزینه نگهداری
من هم می دانم هزینه نگهداری با مالکین می باشد ولی هزینه راه اندازی با تعاونی است. امیدوارم نخواهید این هزینه را از ما بگیرید
در ضمن چطور برای گرفتن شارژ الویت با ساکنین نمی باشد و همه سهیم هستند ( که صحیح هم هست و همه باید بدهند) ولی برای تکمیل الویت با کسانی هست که قصد سکونت دارند؟ از کجا تعاونی تشخیص داده که بنده قصد سکونت ندارم؟ من که کتبی نوشتم در سایت گفتم شاید عزیزان تعاونی که می خوانند واحد بنده را رفع عیب کنند.
سلام
ایرادهای واحدتان را پیگیری می کنم.
هزینه راه اندازی اسانسور یعنی چه هزینه ای؟ راه اندازی که هزینه ندارد.
هزینه راه اندازی یعنی همان هزینه ساخت که قبلا از من و شما گرفته شده است.
گروه رفع معایب محدودند. لذا وقتی کسی مراجعه می کند و نحوه تسویه بدهی خود را معلوم می کند و مثلا یک چک برای هفته آینده یکی برای ماه آینده و یکی برای تحویل قطعی می دهد. و شرط می کند واحد من باید تکمیل شود تا چکها پول شود. و یا هر روز یا یک روز درمیان مراجعه می نماید و مستاجر می اورد یا خودش بیان میکند که می خواهد بنشیند ان وقت در اولویت قرار می گیرد.
اگر تعداد مالکین پیگیر رفع معایب واحدها زیاد شوند آنوقت تعداد گروههای رفع عیب زیاد خواهد شد.
البته اگر همه کارها پایان یافته بود و فقط کار رفع معایب مانده بود حتما به طور اتوماتیک واحدها رفع عیب می شد. ولی حالا که هنوز کارهای زیادی باقی مانده باید با پیگیری روزانه امور را رفع نمود همانطور که روزانه واحدهایی در دست رفع عیبند.
لذا حتما هر روز سری به مجتمع بزنید و شرح کار واحدتان را تنظیم نمایید
اما نکته آخر اگر بدهی هایمان را ندهیم اوضاع پیچیده تر خواهد شد. تعطیلی یک هفته ای آسیب جدی به همه وارد نمود و از این دست وقایع بازهم خواهیم داشت اگر نقدینگی کم باشد.
پس برای منافع خودتان و منافع ما نسبت به تسویه حساب اقدام نمایید.
با سلام
جناب مصلحی مگر قرار نیست ساختمان به صورت کامل از تعاونی تحویل گرفته شود?
اگر اینطور است که تا دو ماه دیگر تحویل گیری معنا ندارد واگر قصد دارید با این وضعیت تحویل بگیرید هزینه راه اندازی ان سه اسانسور با کیست?
نکند مالکین باید این هزینه را پرداخت کنند?
راستی یادم رفت بگویم هنوز که هنوزه ایرادات واحد بنده رفع نشده مبادا ساختمانی را تحویل بگیرید که مالکین ان هنوز واحد های خود را تحویل نگرفته اند
سلام
ساختمان مرحله مرحله تحویل گرفته میشود
هزینه های نگهداری آسانسورها با مالکین است اگر با شرکت هم باشد بعد از خود ما خواهند گرفت.
اولویت تکمیل واحدها با کسانی است که قصد سکونت دارند یا می خواهند اجاره دهند. شما اگر بدهی تان را تسویه نموده اید و قصد سکونت دارید و کارتان را انجام نداده اند بگویید تا هیات مدیره پیگیری نماید.