پایگاه هم اندیشی و اطلاع رسانی مجموعه مسکونی، فرهنگی و تجاری پردیسان
پایگاه هم اندیشی و اطلاع رسانی مجموعه مسکونی، فرهنگی و تجاری پردیسان

پایگاه هم اندیشی و اطلاع رسانی مجموعه مسکونی، فرهنگی و تجاری پردیسان

اختصاصی

54- بیست و هشتمین جلسه هیات مدیره

امروز، یکشنبه 12-11-1393 بیست و هشتمین جلسه هیات مدیره برگزار گردید.

مهمترین مصوبات آن به شرح زیر است:

1- سال مالی مجتمع از 1-12-1393 شروع میشود و تا 30-11-1394 به اتمام خواهد رسید. 2- تاسیسات مجتمع در این تاریخ از شرکت تعاونی تحویل گرفته خواهد شد. البته به شرطی که کامل شده باشد و نکات مد نظر هیات مدیره رعایت شده باشد.

3- مدیر عامل موظف شد با حداقل یک نفر کارشناس تاسیسات، ترجیحا مقیم، قرارداد نگهداری تاسیسات منعقد نماید.

4- مدیر عامل موظف شد حداقل با دو نگهبان قرارداد بسته و به ورود و خروج به مجتمع سامان بخشد.

5- مدیر مالی و اداری موظف شد نسبت به تهیه لوازم تشکیل پرونده برای هر واحد و تهیه کامپیوتر و چاپگر و نرم افزار اقدام نماید.

6- اولین شارژ توسط مالکین یا ساکنین حداکثر تا تاریخ 27-12-1393 به حساب مجتمع واریز می شود.

7- تا زمانی که مبلغ دقیق شارژ مشخص شود، ساکنین مبلغ 1/000/000 ریال تا 4 نفر و برای هر نفر اضافه به ازاء هر نفر 100/000 ریال پرداخت نموده و غیر ساکنین مبلغ 800/000 ریال پرداخت می نمایند.

8- قبل از سکونت باید توسط مالکین مبلغ ورودی به حساب مجتمع واریز شود.

9- بدون اخذ مجوز اسباب کشی، هیچ شخصی اجازه اسباب کشی نداشته و در غیر اینصورت اجازه ورود به مجتمع به وی داده نمی شود. در این صورت ، مجتمع هیچ مسئولیتی نسبت به خسارات وارده به لوازم انتقال داده شده به پشت درب مجتمع نخواهد داشت.

10- از شنبه تا چهارشنبه هر هفته برای اخذ مجوز اسباب کشی به دفتر مجتمع مراجعه شود.

11- مجوز اسباب کشی فقط برای روزهای جمعه و از ساعت 9 الی 16 صادر می شود.

12- هر هفته تعداد محدودی مجوز اسباب کشی خواهند داشت. با توجه به بررسی های میدانی.

13- برای اسباب کشی از آسانسورها نمی توان استفاده نمود.

14- مسئولیت اسباب کشی با ساکن می باشد.

15- به دلیل آسیب هایی که به کفپوش حیاط  با ورود ماشین های سنگین وارد میشود، بار قبل از درب حیاط تخلیه شده و توسط کارگر از درب مجتمع به واحدها انتقال می یابد.

16- ساکنین موظف هستند نظارت کامل بر گروه باربری خود داشته باشند تا از کشیدن اسباب بر روی سرامیک های لابی و آسیب زدن به راهروها و... جلوگیری به عمل آورند. جبران خسارات وارده بر عهده ایشان می باشد.

17- تا زمانی که انباری ها تحویل نشده است ، هیچ کس حقی بر انتخاب انباری ندارد. حتی در صورت هماهنگی با هر شخصی.

18- ساکنین و مالکین به تمام بندهای اساسنامه باید واقف باشند.

19- مدارک لازم برای تشکیل پرونده : برگه معرفی تعاونی مسکن یا پیمانکار، تکمیل فرم های مربوطه در دفتر مجتمع، کپی کامل شناسنامه و کارت ملی مالک (مالکین) ، نماینده و ساکن ، دو قطعه عکس از مالک (مالکین) ، نماینده و ساکن، فیش واریز حق ورودی مالک ، فیش واریز همیاری خرید و فروش مجتمع یا فیش واریز همیاری مالک و مستاجر.

20- مبلغ همیاری خرید و فروش در این مرحله مبلغ 1/500/000 ریال بوده که توسط مالک جدید پرداخت میشود (مبلغ 10/000/000 ریال ورودی با توافق طرفین از مالک قدیم یا جدید اخذ خواهد شد) و مبلغ همیاری مالک و مستاجر مبلغ 2/000/000 ریال بوده که سهم هر کدام از طرفین 1/000/000 ریال می باشد.


نظرات 11 + ارسال نظر
درد و دل چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 18:35

با سلام فعلاً که مجتمع تعطیل شد یعنی اسکان در 93/12/1 منتفی. کی خسارات وارده به ما را جبران می کنه هی عجله برای درست کردن واحدها کلی قرار با نقاش و نجار و غیره حالا در را بستند لوله شفاژها سوراخ بودن و رنگ خراب شدن اول واحدها را تمام و کمال از تعاونی تحویل بگیرید بعد پیش شرط و جریمه برای تکمیل واحدها بگذارید. اصلاً گیرم پیمانکار طلبکار حق گروکشی و بستن در مجتمع را ندارد اگر چک کارفرما پاس نشده به اجرا بگذارد و شکایت کند. پس حتماً 2 سال دیگر هم اگر مثلاً سر قضیه دیگری با تعاونی مشکل پیدا کرد حتماً می خواهد دوباره در مجتمع را ببند. تا کی سکوت و خسارت .... دوبار الحاقیه سه سال و اندی تاخیر قضیه وام بانک نزولی به آنصورت و .... بیایید همگی به فکار چاره بوده و مشکل را به صورت اساسی حل کنیم تا کی استخوان لای زخم.... با تشکر

مهدی فروغی سه‌شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 13:48

سلام. من امروز مورخ 1393/11/12 جهت نقاشی واحدم به پروژه مراجعه کردم که با صحنه جالبی برخورد کردم. در مجموعه که تازه نصب شده، قفل بود و به کسی اجازه ورود نمیدادند. پیمانکار محترم هم پشت در ایستاده بود و میگفت تا وقتی پول من را ندهند اجازه ورود به هیچ کس را نمیدهم. از مسئولان خصوصا آقای حجازی که حتی جواب تلفن ما را نمیده سوالی داشتم. مگه مملکت قانون نداره که یه پیمانکار اجازه ورود مالکین را به ملکشون نده. این چه وضعیه؟
مگه اینجا جنگله؟
ضمنا موضوع جالبی که پیمانکار به اون اعتراض داشت این بود که تعاونی مسکن پول گرفته شده از مالکین را در پروژه دیگری صرف کرده. آیا این واقعیت داره؟
آقایان تعاونی مسکن لطفا این گاوی که زاییدید بزرگ کنید بعد برین سراغ بعدی.......

همسایه سه‌شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 08:22

جناب مصلحی آیا این مجموعه سالن بدن سازی هم داره

سلام
در محیط استخر فضایی وجود دارد که می توان از آن به عنوان سونا یا سالن بدنسازی استفاده نمود.
البته باید با طراحان این امر مشورت نمود

سلام دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 21:31

سلام اقای مصلحی
چشمم تارمی بینه خدا خیلی دوسم داره که قبل ازمردن دارم تموم شدن اینپروژه را می بینم

همسایه دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 19:59

آقای مصلحی باسلام فکر کنم با راه اندازی استخر و اجاره دادن آن به شرط استفاده ماهانه و یا هفتگی یکبار هر خانواده ( تعلق بلیط ماهانه و یا هفتگی به هر خانواده)هم بتوان حداقل 100 میلیون پیش و ماهانه 10 تا 15 میلیون کرایه گرفت با اجاره دادن سالن اجتماعات به یک باشگاه ورزشی یا بدنسازی به همین نحو مهدکودک و مجتمع تجاری نیز همینطور که هم ساکنین می توانند از آن ها استفاده کنند و هم نیازی به پرداخت شارژ نبوده و ماهیانه کلی نیز اضافه بیفتد و ورودی و بقیه مسائل نیز حل شده و نیازی نباشد اما ظاهراً هیئت مدیره به جای پیگیری تحویل و راه اندازی این مشاعات و تحویل آن از تعاونی تصمیم گرفته آن ها را یا ظاهراً تحویل نگیرند و یا ناقص تحویل گرفته و با گرفتن پول دوباره (چند باره) از مالکین به اسم ورودی- شارژ و غیره آن ها را تمام کرده و تازه پس از راه اندازی نه تنها شارژ کم نشده بلکه بیشتر هم بشود.
با این اوصاف خدا به خیر کند فکر کنم در صورت رهایی از تعاونی مسکن دچار هیئت مدیره شویم و ....

سلام دوست من
سالن اجتماعات را نمی توان به باشگاه ورزشی کرایه داد چون همه مالکین مراسماتی دارند و می خواهند از فضای آن استفاده نمایند. برای راه اندازی یک سالن اجتماعات نیاز به میز و صندلی و سیستم صوت و لامپ های کم مصرف و پرده ویدیو پر‍ژکتور و ویدیو پرژکتور و ... می باشد. یعنی حداقل 30 میلیون تومان سرمایه گذاری. تکمیل کدامیک از این موارد با تعاونی است؟ در مورد مهدکودک هم نیاز به تجهیزاتی داریم.اتاق خواب، اتاق بازی، کف پوش مناسب و...
دو گونه میشود رفتار کرد .اول آنکه خودمان مهدکودک را تجهیز نماییم و مدیریت آن را به موسسه ای واگذار کنیم. دوم تجهیز آنرا به خود موسسه واگذار نماییم. که قطعا تا به سود افتادن زمان می برد. استخر هم به همین شکل است. با این تفاوت که استخر، سونا، جکوزی، راهرو آب سرد، اتاق ماساژ و یا سالن بدنسازی، ایجاد بهداشت آب و محیط و ...می خواهد.(که هزینه های به مراتب بالاتری دارد) همان دو روش فوق نیز برای استخر قابل تصور است. و تا به سود دهی بیفتد زمان می خواهد. اگر شرکت تعهدات خود را انجام دهد( که باید انجام دهد) و سالن، استخر، مهدکودک و فروشگاه را تحویل دهد تا راه اندازی و انعقاد قراداد بهره برداری از هرکدام اقدامات فراوانی لازم است.(و البته زمان می خواهد)
اما ورودی برای تامین دوربین مداربسته، مخابرات، تجهیز اتاق نگهبانی و اتاق مجتمع و ... استفاده میشود که در اسرع وقت باید انجام شود.
اگر زمانی مشاعات به سود دهی افتاد، سود آن برای مالکین خواهد بود. و بعد برگشت همه این پولها را خواهیم داشت. ان شاء الله.

روح الله محمدی دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 18:46

آقای م-الف
بنده خدا این مجتمع تازه اول بدبختی هاش واسه ساکنین شروع شده با این اوضاع افتضاح تعاونی داره
شما فکر کردید که سختی تموم شده و حالا به آسانی رسیدید؟

روح الله محمدی دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 18:44

با سلام
1-در مورد بند اول به استحضار برسانم مبلغ شارژ برای یه آپارتمان در خیابان نیکبخت 60 تومان است. به نظرتون 100 تومن یه کم زیاد نیست؟
2- بنده واحدم در طبقه هشتم قرار داره. واسه اسباب کشی هم که اجازه استفاده از آسانسور رو ندارم. هلی کوپتر هم واسه اجاره سراغ ندارم که اسبابم رو ببره بالا. شما سراغ دارید؟
3- دفعه پیش گفتم الان باز میگم من می خوام واحدم رو رنگ کنم وقتی ایراداتش رفع نشده چجوری این کار رو بکنم؟ اگه تسویه کردم و رفع نشد چه کسی مسئول هست؟
4- به سلامتی هم که امروز اون پیمانکار...... کار رو تعطیل کرد و رفت حالا تعیین سال مالی یعنی چه خدا میدونه
5-بنده به شخصه بابت خسارتی که ناشی از یکسال تاخیر اون پیمانکار..... به ما خورده اصلا از دست اون و هرکسی که اهمال نموده راضی نیستم. انشالله که هر یک ریالش..........
6- تکلیف این وام نزولی ببخشید مشارکتی هم که هنوز معلوم نیست. کی میخواد قسط بندی بشه؟
7- حسن انجام کار پیمانکار...... چی میشه؟

سلام
1- مبلغ شار‍‍‍ژ واحدهای مشابه را باید در نظر بگیرید. مثلا آپارتمانهای مهدیه واقع در خ رباط ماهیانه 250 هزار تومان است. آپارتمانهای مجتمع آفتاب واقع در آل بویه از 130 تا 170 هزار تومان است.
2- ماشین حمل باری وجود دارد که ساعتی 300 هزار تومان می گیرد و اسباب را بالا می برد. شماره آن اطلاع رسانی خواهد شد. ما سعی داریم برای بارهای سبک مجوز آسانسور را بگیریم.
3- رفع میشود . ان شاء الله.
4- کار تعطیل نمیشود.
5- من هم راضی نیستم
6- از تعاونی بپرسید
7- از تعاونی می پرسم

بهزادیان دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 18:06

با سلام و عرض خسته نباشید
فرمودین:
((سال مالی از زمانی شروع میشود که بتوان در مجموعه ساکن شد. و ان شاء الله از 1-12-93 می توان ساکن شد.))
لیستی با حداقل 15 اشکال و عیب واحد تهیه و به دفتر تعاونی تحویل دادم و روز تشکیل مجمع هم دوباره در فرم مربوطه ثبت کردم که از این لیست حداقل به دو دلیل نمی توانم ساکن شوم:
باز و بسته کردن درب ضد سرقت خانه در حالت عادی امکان پذیر نیست زبانه های درب مثلا نو ، کج بوده و زنگ زده اند .خانم اینجانب چطور این درب را باز و بسته کند؟
سیستم فاضلاب و شیر آلات آشپزخانه نصب نشده است و....
نفرمایید رفع اشکالات کار یکی دور روز است چون بنده اولین بار حدود سه ماه پیش لیست این اشکالات را دادم و هر بار که مراجعه کردم هیچ اقدامی انجام نشده بود.
بدهی چندانی هم ندارم حدود 2.5 میلیون و این رو هم پرداخت نکردم فقط به عنوان یک ضمانت برای رفع اشکالات.
این توجیه رو هم اصلا قیول ندارم که با اسکان در خانه های ناقص، تعاونی رو تحت فشار بزاریم که اشکالات رو رفع کنه
مگه میشه خانواده ام رو توی یک مجتمع پر از عیب و بی در و پیکر بااسکان تحت فشار و ازار بزارم که مثلا به تعاونی فشار بیارم؟ چطور خانمم رو تو مجتمعی رها کنم و برم ماموریت چند روزه درحالیکه حتی درب واحد بسته نمیشه؟

سلام
ایرادات واحد شما رفع خواهد شد

kkk دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 14:36

قرار بود با وجود مهد و استخر و هایپر اگه وجود داشته باشه مبالغ شارژ کم بشه ظاهرا قراره زیاد بشه. درآمد هم نداره اینها.

البته هایپر یا فروشگاه با مهد و استخر فرق می کند.
تا مهد کودک و استخر راه اندازی شود و به بهره برداری کامل برسد هزینه هایی خواهد داشت.

م-الف دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 11:39

با سلام و ادب و احترام

فقط خواستم بنویسم «فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا» و دیگر این که انشااله بر اساس برنامه پیش بینی شده از طرف هیأت مدیره محترم، حیات و زندگی در این مجموعه به میمنت و مبارکی آغاز گردد.

به امید دیدار، همسایه.

kkk دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 08:46

شما هم به شرطی سال مالی رو شروع کن که پیمانکار جمع کرده باشه و تعاونی هم تحویل داده باشه

سلام
سال مالی ربطی به جمع کردن پیمانکار ندارد.
سال مالی از زمانی شروع میشود که بتوان در مجموعه ساکن شد. و ان شاء الله از 1-12-93 می توان ساکن شد.
مبلغ شار‍‍ژ بر اساس استعداد فعلی مجتمع مشخص شده است.
با راه اندازی استخرومهدکودک و... شار‍ژ ممکن است اضافه شود.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.